Aby leto nebolo uhorkovou sezónou, ale prinášalo chutné a zdravé ovocie

uhorkova_sezona

Aby leto nebolo uhorkovou sezónou, ale prinášalo chutné a zdravé ovocie

Leto a prázdniny, podobne ako čas Vianoc, sú v našich mysliach spojené s radosťou, mnohí sa na ne až nedočkavo tešíme.  Sú to dve silné obdobia v roku, keď máme príležitosť si viac užívať svoj súkromný život, venovať sa blízkym a v neposlednom rade sebe samému.

Časť leta, obdobia dovoleniek, však prežívame aj v práci. Vo väčšine organizácií (pokiaľ ich produkty a služby nedosahujú špičku v letnej sezóne) je leto obdobím, keď sa zníži frekvencia porád aj emailov. Mnohí si dávame druhýkrát v roku záväzky, že si spätne usporiadame veci,  ponechané na ploche počítača, či pracovnom stole a najmä, že si doštudujeme veci, na ktoré v jarnej hektike nebol čas.

Niet pochýb, že leto je najvhodnejší čas, kedy si môžeme dovoliť časovú investíciu do nášho rozvoja. A nielen do rozvoja, ktorý urgentne od nás naša pozícia vyžaduje, ale najmä do  rozvoja, ktorý nás posilní bazálne, v každej činnosti a na akejkoľvek pozícii s presahom do osobného života. Mám na mysli najmä hlbšie spoznávanie seba, ktoré umožní s väčšou dávkou sebaistoty pristupovať k budúcim výzvam a robiť rozhodnutia v súlade so svojimi silnými stránkami a potenciálom. Komplexnejšie a presnejšie sebapoznanie je nielen v priamom súlade s kariérnym úspechom a spokojnosťou jednotlivcov, ale prináša nečakané benefity aj organizáciám, v ktorých pracujú. Jim Kouzes a Barry Posner (The Leadership Challenge, 2003) napríklad zistili, že ak majú zamestnanci jasne formulované svoje osobné hodnoty, významne pozitívne to ovplyvňuje ich lojalitu voči spoločnosti. Možno menej prekvapivé je zistenie, že manažéri, ktorí sa zúčastnia rozvojového programu zameraného na sebapoznanie sa automaticky zlepšia v kvalite manažérskych kompetencií, aj keď tieto v programe neboli rozvíjané.

Ľudia, ktorí sa chcú rozvíjať a rásť, sú väčšinou tí istí, ktorí dajú firmám extra pridanú hodnotu svojou kompetentnosťou a angažovanosťou. Ich strata je najväčším ohrozením pre každú spoločnosť. Navyše progresívne firmy si uvedomujú, že nielen high potentials, ale všetci zamestnanci sa podieľajú na tvorbe hodnoty.

Chceme aj počas leta podporiť našich klientov v tom, aby boli príťažlivým zamestnávateľom ponúkajúcim nové rozvojové podnety. Podnety, ktoré zamestnancov nielen zaujmú, účinne nasmerujú rozvoj, ale aj posilnia ich lojalitu.

Preto ak rozmýšľate ako leto účinne využiť pre rozvoj svojich ľudí, pozrite sa na letné balíčky od ADDA. Doprajte vašim manažérom i obchodníkom individuálny rozvoj za letné ceny. S balíčkami od ADDA dostane každý obchodník i manažér príležitosť otestovať svoj potenciál a pomocou koučingu začať pracovať na svojom rozvoji. Počet balíčkov je obmedzený na 10 kusov z každého. Objednať balíčky za výhodné ceny si môžete do 31.7., nezmeškajte príležitosť.

 

Viac informácií o letných balíčkoch nájdete na tejto stránke.