Práve doznieva obdobie, keď v nás ešte rezonuje vstup do nového roka a s ním spojené úvahy ako ďalej, čo by bolo dobré v našich životoch zmeniť. Čítajte bez obáv ďalej, nebude to o novoročných cieľoch J
Pred časom som musela akceptovať fakt, že nepatrím k ľuďom, ktorým sa darí napĺňať novoročné predsavzatia. Keďže však nechcem nechať potenciál pre zmenu, ktorý striedanie rokov prináša, nevyužitý, našla som si spôsob, ktorý mi funguje lepšie. Spočíva v tom, že si intenzívnejšie pripomínam, čo je pre mňa v živote dôležité. Konfrontujem s týmito hodnotami to, ako reálne fungujem a čím si zapĺňam dni. Z toho sa mi jasne ukáže, čo by som mala robiť viac, prípadne menej. Následne sa síce nedejú zázraky, ktoré sľubujú motivační spíkri, ale dostavuje sa väčšia radosť a pocit zmyslu.
Aj v organizáciách sa venuje stále väčšia pozornosť zlaďovaniu osobných hodnôt zamestnancov s organizačnými. Populárna rétorika firiem z posledného desaťročia, v ktorej tvrdia, že ľudia sú ich najväčšou hodnotou, už prestáva byť príťažlivá, ak nie je spojená s konkrétnymi skutkami.
Predovšetkým mladí zamestnanci z generácie Y potrebujú dôkazy. Chcú pracovať pre zamestnávateľa, ktorý im pomáha naplniť potrebu prežívania zmyslu a súčasne nedevalvuje ich súkromný život. Myslím, že toto je pre organizácie omnoho väčšia výzva než schopnosť poskytnúť nadštandardné príjmy.
Organizácie, ktoré si toto začali uvedomovať zisťujú, že bez hodnotovo a osobnostne integrovaných lídrov, sa nedokážu transformovať tak, aby boli príťažlivou voľbou pre nadaných a schopných ľudí, ktorí chcú v práci prejaviť svoj talent a angažovanosť.
Čo nám dáva zmysel v práci
Práve to, keď môžeme byť pre našich klientov v ich úsilí o pozitívnu, hodnotovo ukotvenú transformáciu užitočným a kompetentným partnerom, dáva našej práci zmysel a radosť. Každým rokom si intenzívnejšie uvedomujeme, že práve tento rozmer našej práce je pre nás dôležitý a dáva nám silnú motiváciu zlepšovať sa. Preto sme si ako firma povedali, že rok 2017 bude v znamení uvedenia nových produktov prinášajúcich riešenia na výzvy, ktorým dnes firmy čelia.
Inovatívne produkty, ktoré tento rok uvedieme na trh, majú za cieľ pomôcť našim klientom rozvíjať svojich lídrov a ich tímy v smere želanej transformácie. Nebudem prezrádzať veľa dopredu, viac informácií dostanete už čoskoro v našich newsletteroch.
Zároveň vám s radosťou predstavujeme našu novú stránku. Veríme, že vám prinesie kvalitnejší vizuálny zážitok a možnosť byť s nami v spojení na akomkoľvek zariadení.
Hovorím za celý tím ADDA, keď poviem, že sa teším na všetky tohtoročné stretnutia a spolupráce s vami a prajem vám veľa pozitívnych transformácií.